Wednesday 15 November 2017

Handels alternativ deltid


Jämför Motorförsäkring - 20 Försäkringsbolag Motorförsäkring - En snabbstartsguide Hur motorförsäkring fungerar Om du arbetar i motorhandeln, oavsett om det är på deltid eller heltid, måste du skydda dig själv genom att få en ordentlig motor handelsförsäkring för ditt företag. När du arbetar inom motorhandeln behöver du inte bara skydda ditt fordon utan även dina kunder. Om du arbetar från ett lokaler måste du också skydda det, liksom alla lager, verktyg eller pengar du bär. Motorhandel försäkring ger ett sätt att täcka alla aspekter av ditt företag under en enkel att hantera policy. You8217ll kunna arbeta och transportera alla kundfordon och täckas för stöld, kollisioner och skador. Du kan också skydda dina lokaler för stöld, skadliga skador och inbrott. För att du ska få rätt typ av skydd för ditt företag rekommenderar it8217 att du läser igenom informationen nedan. Branscher som omfattas nedan är några av de affärstyper som kan dra nytta av motorhandlareförsäkringar. Typ av skyddsåtgång En av de viktigaste besluten att göra när man tar ut en motorförsäkringspolicy är att få rätt typ av skydd inkluderat. Motorförsäkringspolicyer är vanligtvis mycket skräddarsydda eftersom alla företag har olika krav. Nedan är några av de vanligaste typerna av skydd som finns tillgängliga med en motorhandel politik 8211 Vägtrafik - Vägarisker är ett måste med en motorhandel politik. Precis som med vanlig bilförsäkring kan du välja täckningsnivå du behöver. Om du letar efter att driva ditt företag för minsta kostnad, kommer en tredjepartspolicy bara att göra det möjligt för dig att göra det. Om du vill ha lite mer skydd så kan du välja en tredjepart, brand och stöld politik. En omfattande policy kommer att täcka kundfordon för alla typer av kollisioner, även de som du eller en av dina anställda är ansvariga för. Kombinerad politik - En kombinerad policy är perfekt om du arbetar från en lokaler. En kombinerad policy kommer att omfatta alla bilar som är ett lokaler för stöld, förlust eller skada. Det kommer också att ge fullt skydd för dina lokaler själv. Det innebär att du kan driva ditt företag med fullständig sinnesro. En kombinerad politik kan skräddarsys för att passa dina exakta behov. Deltidspolicy - Om du arbetar i motorhandeln på deltid så är det inte meningsfullt att betala för heltidspolicy. Med deltidspolicy kan du få flexibelt lock som ger skydd endast när du behöver det. Ytterligare typer av omslag Nedan finns några extremt användbara typer av extra skydd som du kan få med en motorhandel politik. Allmän ansvarsförsäkring 8211 Ansvarsbegränsningar är alltid ett problem när man arbetar på kundfordon, så att täcka för att skydda dig mot sådana påståenden är verkligen en bra idé. Employer8217s ansvarsförsäkring - Förutom fordringar från allmänheten måste du också tänka på anspråk från dina egna anställda. Om till exempel en anställd skulle skadas eller dödas i jobbet, kan det leda till ett potentiellt förödande påstående mot dig om du inte har ett lock på plats. Juridiska utgifter - Om du väljer att kämpa för skadeståndsanspråk i domstol så kan juridiska kostnaderna lägga upp mycket snabbt. Att ha dem som omfattas av din policy kommer att garantera att du kan bekämpa fordran utan att vara ute av ficka. Uppdelningsskydd - Uppdelningsskydd är alltid en bra idé när du arbetar i motorhandeln och speciellt så om du ofta transporterar kundfordon över långa avstånd. Är du berättigad Innan du frågar om en motorhandel, är det viktigt att du vet om du är berättigad eller inte. För att kvalificera dig till motorförsäkring, bör du uppfylla följande kriterier 8211 Du har en fullständig UK driver8217s licens - Det här kan verka självklart, men du måste säkert ha en full brittisk driver8217s licens för att vara berättigad till motorförsäkring. Du är minst 21 år gammal - Du måste också vara minst 21 år för att kunna kvalificera sig för en traders8217-policy. Mycket få försäkringsgivare ger skydd för personer under 21 på grund av den höga risken som är inblandad. Du kan bevisa att du arbetar inom motorhandeln - Det spelar ingen roll om du arbetar inom motorhandeln på deltid eller heltid, men du måste kunna bevisa att du gör det. Detta är vanligtvis i form av kvitton. Kvitton kan vara för fordon som du har köpt eller sålt, eller fordon som du har arbetat på eller transporterat. Du får tillräckligt med tid för att bevisa att du arbetar i motorhandeln så att du inte behöver panik om du don8217t har kvitton till hands när du ansöker om en policy. Sätt att spara pengar försäkring är en av de stora utgifterna när du kör en motorhandel verksamhet. Det är så, det är vettigt att vidta alla åtgärder du kan för att minska kostnaden. Nedan följer några av de bästa sätten att spara pengar på motorförsäkring 8211 Betala för din policy årligen - Försäkringsleverantörer föredrar när du betalar en större klumpsumma i förskott, så om du8217 kan betala för din policy årligen i stället för månadsvis då you8217re i ett utmärkt läge att förhandla om ett lägre premie hos försäkringsgivarna. Gör dina lokaler säkra - Om du får en kombinerad policy, är det ett av de bästa sätten att bibehålla kostnaden för din motorförsäkringsförsäkring genom att göra dina lokaler så säkra som möjligt. Stöld från lokaler är ett stort problem för dem som arbetar i motorhandeln så att du ska ta alla steg du kan för att göra dina lokaler säkra. Installera CCTV-kameror, säkerhetsljus och larm är alla utmärkta sätt att minska risken för stöld och vandalism. Var selektiv med dina anställda - De anställda du har som heter på policyn kommer säkert att påverka kostnaden för din motorförsäkring. Den bästa typen anställd är en som är över 25 år, har gott om körupplevelse och vem har ett rent körkort. Kriterierna ändras något beroende på vilken typ av verksamhet du har men i allmänhet tillförlitliga och pålitliga anställda som don8217t kör hänsynslöst eller har många poäng på deras licens är den typ du vill ha. Användbar information Om du startar en ny handel med motorfordon så har du nog många frågor om det bästa sättet att få igång och se till att ditt företag är en framgång. Lyckligtvis har vi publicerat ett antal artiklar för att hjälpa nya motorhandlare att komma igång. Nedan följer några av de mest användbara 8211 A Guide to Good Driving - Den här artikeln omfattar de steg som krävs för att kunna köra bilar på ett säkert sätt. En del av det kan verka självklart, men det är absolut nödvändigt att köra säkert är när du hanterar nya fordon hela tiden. Att göra många påståenden är något som varje bilhandlare vill undvika och köra försiktigt är ett av de bästa sätten att göra detta. Åtgärder för att ta itu med en olycka - Att utbilda dig själv och dina anställda på de åtgärder som ska vidtas när de är involverade i en olycka är avgörande. Om du är nöjd med detta så kan du lätt sluta betala för en olycka som du inte är ansvarig för. Den här artikeln omfattar allt från att utbyta information med andra förare för att samla bevis för att stödja ditt ärende. MID Explained - It8217 är oerhört viktigt att clued upp om Motor Insurance Database (MID) när du arbetar i motorhandeln som it8217s något som du ska hantera regelbundet. Denna artikel täcker vad MID är och vilka fordon du behöver skicka in. Motor Trade Insurance FAQ - Detta täcker de vanligaste frågorna som nya handlare har om motorhandel försäkring. Få citat nu När det gäller att spara pengar på motorhandel försäkring, är ett av de bästa sätten att göra detta genom att få offerter från flera leverantörer. Att få citat brukade innebära att man ringde olika leverantörer via telefon en-mot-en. Tack och lov är det inte längre nödvändigt. För att få citat från en panel av motorhandel försäkringsspecialist behöver du helt enkelt fylla i en kort formulär som beskriver ditt företag och täckningsgraden du behöver. Klicka bara på den gröna knappen nedan för att starta processen och du kan få dina citat om några minuter. Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida Out the Financial Storm med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi W ant Du ritar ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Vi vill att du ska rida ut den finansiella stormen med ett Options Rider Managed Account Ditt konto Din webbläsare stöder inte videotaggen. framgångsrik Har inte tillräckligt med pengar Kommer EUR USD att stängas över eller under nuvarande marknadspris TID FÖR ATT HANDEL: 00:15:32 Detta är ett hanterat konto Detta är ett hanterat konto Kommer USD JPY stänga över eller under dagens marknadspris TID FÖR ATT HANDLA: 00:15:32 Detta är ett hanterat konto Detta är ett hanterat konto och de kopieras automatiskt till ditt binära alternativkonto även när du sover. Handla digitala alternativ har vissa risker för partiell eller full förlust av pengar. Detta faktum bör beaktas av någon näringsidkare som planerar att göra vinst genom optionshandel. Options Rider rekommenderar sina kunder att läsa våra användarvillkor noga innan de öppnar positioner på vår plattform. Digitala alternativkurser som visas på Options Rider-plattformen är indikativa priser som företaget är berett att sälja alternativ till och kanske inte motsvarar antingen levande marknadsnoteringar eller noterade priser vid försäljningsstället. Auckland Chancery Plaza Level 39, Shortland Street, Auckland 8061, Nya ZeelandVarför den här tiden har frihandel slog amerikanska arbetare så hårt DETROIT När hans formsprutningsanläggning började kasta arbetare i början av 2011, kände Terry Hernden borren. Det var hans tredje uppsägning sedan 2008-lågkonjunkturen. Men han ansåg aldrig att han skulle flytta. Även om andra stater var att lägga till jobb och tillverkare anställde i västra Michigan hade bilar i Motor City länge varit den karriär som valde Hernden, som de var för sin far, en maskinist. Jag tänkte att jag skulle stanna här och hantera den. Jag kan hitta något annat. Denna presidentval säsong har krossat det 21-talets ekonomiska chocker, särskilt handel som har lämnat stora centra av koncentrerad arbetslöshet och fattigdom. Men i stort sett otydligt är det faktum att liknande ekonomiska chocker har hänt under amerikansk historia, och många amerikaner har hittat en effektiv hanteringsmekanism: de har flyttat. Från Gold Rush till Dammskålen har pionjärer, drömmare, självgjorda män och invandrare byggt Amerika genom att slå sina vagnar och gå in mot ljusare möjligheter. Sedan den stora konjunkturnedgången har emellertid den hanteringsmekanismen i stort sett misslyckats. Ingen är helt säker på varför. En åldrande nation kan vara mindre footloose, och uppkomsten av dual-earner-familjer innebär att det är svårare att göra två karriärförändringar, en studie tyder på. Stigande bostadskostnader gör vissa städer oöverkomliga. Undervattenslån gör andra städer svårt att lämna. Men en linje av forskning pekar på något djupare: Amerikanerna har antagit en bunker mentalitet som lönerna har stagnerat. Den avtagande arbetarrörelsen sänker sig över branscher, socioekonomiska klasser och generationer, säger Abigail Wozniak, arbetsekonom på Notre Dame University i Indiana och medförfattare av en 2014-studie av intern migration. Något skiftar i hur arbetarna gör övergångar på arbetsmarknaden, säger hon. Kort sagt, hennes forskning tyder på att färre amerikaner finner det bra att flytta, eftersom chanserna att hitta en betydligt bättre lön är låga, och chanserna att bli avskedade är höga. Utan incitamentet att flytta till jobbet har rörligheten minskat. Nyligen finns det tecken på att löner börjar krypa uppåt igen. Liksom rörlighet. Men den långsiktiga trenden för rörlighet är nere, och om nedgången kvarstår, presenterar den nya utmaningar för ett land som alltid har berodde på det ekonomiskt. Det ställer frågan om huruvida Förenta staterna behöver agera mer som Europa, där rörlighet inom de nationella gränserna länge varit mindre robust och där länderna måste spendera mer för att omskola arbetare där de är. När du har en mindre mobil arbetskraft blir behovet av omskolning mycket mer brådskande, säger Jacob Funk Kirkegaard, en ledande kollega vid Peterson Institute for International Economics i Washington. Mohamed Moussa, en tredje generationens autoworker, lämnade branschen och fick en medicinsk examen. Hes nu bosatt hos St. John sjukhuset Amp Medical Center i Detroit. Ann HermeStaff En handelschock utan absorberare I månader har orsakerna bakom dessa ekonomiska påfrestningar varit ett hotfullt ämne. President-ambassadörerna Bernie Sanders och Donald Trump gjorde bekymmer över handeln. Faktum är att minskningen av rörligheten har sammanfaller med en acceleration i utrikeshandeln och outsourcing av tillverkning och tjänster enligt handelsavtal som många amerikaner skyller för sin arbetssäkerhet. En ökning av billig import från Kina skapade vad ekonomer kallar en handelschock som förstörde arbetsintensiva industrier som möbelbutiker i North Carolina. Kina svarade för cirka en fjärdedel av nedgången i USAs tillverkningsjobb mellan 1990 och 2007, enligt en studie från Massachusetts Institute of Technology (MIT) av ekonomen David Autor och två medförfattare. Men deras data tyder också på att automatisering är en ännu större synder för arbetsförlusten. Kombinerat har krafterna för automatisering och handelskonkurrens sedan 2000 minskat arbetet med blivkrafter och lönen de betalar. År 2003 var median timelön i en amerikansk fordonsfabrik 18,35 ett decennium senare var det 15,83. Vid andra tillfällen har handelschocker kommit när amerikanerna var redo att flytta. Från 1979-82 såg amerikanska biltillverkare en kraftig nedgång i ansiktet av ökande konkurrens från japanska import och nonunion fabriker i söder. Men Texas såg en oljebom och arbetare kunde migrera där för jobb och billigare bostäder. Också i början av 1980-talet stängdes stålverk i västra Pennsylvania, företag ansökte om konkurs, och leverantörerna gick förbi. Tillverkningsarbetet i Pittsburgh-området föll med cirka 120 000 mellan 1981 och 1984, enligt en analys från University of Pittsburghs Center for Social och Urban Research. Vid mitten av 1980-talet lämnade minst 50 000 varje år på jakt efter bättre möjligheter. Dessa stunder inkapslade en generations lång amerikansk etik. Mobilitet har hjälpt till att bränna en dynamisk amerikansk ekonomi som traditionellt tycktes skrapa av motgångar mycket snabbare än i industrialiserade europeiska nationer, där rötterna gick djupare och arbetarna var ovilliga att flytta i fredstid. På 1950-talet ändrade 1 till 5 amerikaner årligen bostad, vare sig det var för arbete, boende eller en förändring av familjestatus. En lång väg hemma För Jonathan Cischke omarbetar viljan att flytta under den stora lågkonjunkturen sin karriär. Han försökte stanna i Michigan efter att han förlorat sitt ingenjörsarbete i slutet av 2008 på Chrysler. Men efter sex månader återvände ingen hans samtal, och hans 50 000 avgångsvederlag avdunstades. Jag sprang ur alternativen. Jag sprang ur pengar. Jag såg mig själv aldrig flytta ut ur Michigan, säger han. En månad senare var han dock i Californias Bay Area och arbetade för en entreprenör till Chevron. Och i slutet av 2009 packade han sin väska igen för att ha ett landsväg för att vara chef för BMW i Greenville, SC. ​​När han träffade sin framtida fru, en Michigan infödd, frågade hon honom på sitt första datum: Vill du någonsin överväga att flytta tillbaka till Michigan Sommaren 2013 återvände Mr. Cischke till Detroit-området för att gå med i ett industriellt materialfirma som startade sin fru med ett jobb hos en automaker. Men sådana klassiska historier om den mobila amerikanska arbetaren har blivit mer sällsynta. Redan före sin vattenkris var Flint, Mich. Födelseplatsen för General Motors, ett affischbarn för hur rörligheten har brutit ner. År 1969 rankade Flints surrounding county (Genesee) 20: e nationellt när det gäller privatlön och dess anställda uppgick i genomsnitt till 53 217 (i dagens dollar) mer än i Boston eller San Francisco. Men bilfabrikens stängningar på 1980-talet och 1990-talet förstörde sin ekonomi och dess fackliga arbetskraft. Vid 2014 rankade Genesee 802 med en genomsnittlig lön på 41.331 jämfört med 84.908 i Bostons Suffolk County. I teorin kunde detta ha skapat en möjlighet för företag att flytta in och anställa arbetare billigt. Men det här är inte hur mekanismen för ekonomisk återhämtning generellt har fungerat, enligt en inflytelserik 1992-tidning av ekonomer Lawrence Katz från Harvard och Olivier Blanchard, då på MIT. Författarna fann att den dominerande anpassningsmekanismen är arbetskraftens rörlighet. Under den stora lågkonjunkturen kom emellertid rörelsen för arbetssökande inte ihop med de regioner som fanns i de djupaste recessionerna. Till exempel ökade arbetsrelaterade flyttningar från staten i stater som Florida som lockade migranter för byggnadsjobb. De högsta utflyttningarna under 2007-2010 var i Idaho (2,1 procent), Nevada (1,6 procent) och Alaska (1,2 procent). Michigans ränta var bara 0,3 procent. De värsta platserna i Amerika är inte de som förlorar befolkningen, säger Dao Mai Chi, ekonom vid Internationella valutafonden som studerat arbetskraftens rörlighet. Om rörligheten kommer ner betyder det att det kommer att bli en längre återhämtning och mer smärta efter varje recession. Bostadskostnaderna lägger till ett annat svårighetsskikt: Stigande priser i blomstrande städer avskräcker dem som annars skulle kunna flytta dit på jobbsökande. Istället tenderar arbetarrörelsen att vara i motsatt riktning mot regioner med billigare bostäder, även om möjligheterna till karriärtillväxt kan vara mindre. Jon Cischke, en chef på NanoSteel Company i Troy, Michigan. Cischke var tidigare ingenjör inom bilindustrin i Detroit. Ann HermeStaff Hjälper arbetare med den europeiska vägen Dessa trender utgör en utmaning för lagstiftare. USA: s regering spenderar betydligt mindre än de flesta europeiska länder om att hjälpa arbetarna tillbaka till arbetskraften och förlitar sig istället för kortsiktiga sociala förmåner för att dämpa sysselsättningschocker. Bristande rörlighet innebär att arbetstagare behöver gå tillbaka till skolan och förvärva nya färdigheter. För Mohamed Moussa, en tredje generationens bilförare, var möjligheten till omskolning transformativ. När han arbetade för Ford hade han lyckats studera på deltid och få en kandidatexamen i strålterapi 2005. Så när han förlorade sitt jobb 2008 var han redo att hoppa. Fem år senare hade han en medicinsk examen och arbetade som bosatt i en sjukhusomsorgsavdelning. Till skillnad från många av hans klasskamrater var han bara 50 000 i skuld. Dess varit en lång slingrande väg. Jag försöker att inte förlora det, säger han. För andra avskedade arbetare är effekterna mindre blygsamma. När Hernden släpptes 2011 för tredje gången (hans kämpande företag hade köpts av en kanadensisk leverantör), kvalificerade han sig för offentligt bistånd. Under ett decennier gammalt federalt biståndsprogram för arbetstagare som fördrivits av handel fick han förlängd arbetslöshetsförmån, omskolning och omlokaliseringskostnader. Eftersom han inte ville flytta inskickade han på en gemenskapskollegium för att studera informationstekniksäkerhet. Efter två år hade han en associerad grad som han parlayed i ett heltidsjobb på Quicken Loans, en Detroit-baserad hypotekslån som har blivit en storare arbetsgivare och ankare för ett återupplivat centrum. Idag arbetar Hernden 12-timmarsskift på Quicken Loans hes vid sitt skrivbord senast sex på morgonen. Men han tjänar mer än vad han gjorde inom bilindustrin och är optimistisk om sina framtidsutsikter. Du måste definitivt jobba hårt. Det är inte som det brukade vara när du kunde gå in i Ford och få ett bra jobb, säger han. Frihandel i Amerika

No comments:

Post a Comment