Wednesday 15 November 2017

Cykel identifierare handel system


Ämne: RE: Förutsäga toppar och bottnar med god noggrannhet RE: Förutse överdelar och botten med god noggrannhet Här är mitt handelssystem som jag vill dela med mig. Det har hjälpt mig att få 100 i 1 vecka. Många indikatorer är bra för att bestämma trenden, men är de bra för att bestämma när trenden slutar. I vilken del av trenden är du? Jag har använt flera handelssystem där jag kom nära slutet av trenden bara för att se den motsatt riktning . Det bästa handelssystemet är en där du kan komma in i början av en trend och rida den tills den slutar. skriv in lång: 1. zigxardpekaren pil pekar upp 2. blå heiken ashi 3. cykelidentifierare är skuggad grön 4. avsluta motsatt zigxard pil inåt kort: 1. zigxard pekare pilen pekar ner 3. röd heiken ashi 3. cykelidentifierare är skuggad röd 4. utgång på motsatt zigxard pil lång position: kort position: Anmärkningar: Kontrollera handel en gång om dagen på natten. Ta vinst när du fått 100 pengar riskerade i vinst Med tanke på hög sannolikhet vara aggressiv med risk Senast redigerad av ZeroCool 06-06-2014 på 05:41. Junior medlem Bli medlem maj 2013 Inlägg 5 Dont worry guys Jag kommer att skicka mina uttalanden för dessa affärer. Senast ändrad av ZeroCool 06-06-2014 kl. 05:36. Junior medlem Bli medlem maj 2013 Inlägg 5 Lägg till ny indikator Eftersom zigzag bygger på elliott vågteori och teorin är baserad på fibonacci, trodde jag att jag skulle lägga till denna indikator i diagrammen. Det kallas AutoFib Trade Junior Member Bli medlem Datum apr 2014 Inlägg 24 Ser lovande ut. Kommer testa det. Jag är ett fan av fibonacci. Inte så mycket en elliott vågfläkt. För lat att räkna. Junior Member Join Date Aug 2014 Inlägg 3 zerocool detta system repaint mycket plz berätta hur man använder. Senior Member Join Date Nov 2008 Inlägg 3.147SEFC Cyclesystem Trader bull bears indicator Jag har tittat på tjurbjörnsindikatorn och det verkar väldigt intressant. Jag försöker dock söka på Dax och Dow-diagrammen och ingenting syns i fönstret, det är bara tomt, det öppnas och fungerar ok på forexdiagrammen, men som jag säger händer inget på indexen Vet någon om jag kan få detta arbete på DaxDow eller är det programmerat bara för att arbeta på forexen Tack i förväg davidlyn: Jag har tittat på tjurbjörnsindikatorn och det verkar väldigt intressant. Jag försöker dock söka på Dax och Dow-diagrammen och ingenting visas i fönstret, det är bara tomt det öppnas och fungerar ok på forexdiagrammen, men som jag säger inget händer på indexen Vet någon om jag kan få det här arbetet på DaxDow eller är det programmerat bara för att arbeta på forexen i förväg Tack för det här Det är en bra fråga. Jag har samma problem med DAX och DOW men det fungerar bra på min SP som är konstigt. Om någon har svar eller åsikter. Jag lyssnar. SEFC Bulls-Bears är en omdämd solvind, och av Solar Wind och hur mycket repaintar det, behöver man inte säga mer än det som redan sagts under alla dessa år. Cyle-identifieraren, även med Roy Kellys ord (som uppfann det) borde inte används i signaleringsläget eftersom det kommer att byta toppar hela tiden (ingen gräns i hur många barer tillbaka) Så säljer och köperna som finns på diagrammet är bra i efterhand och kommer inte att vara användbara alls i run-time mladen: SEFC Bulls-Bears är en omdämd solvindindikator, och av solvind och hur mycket repaintarar det inte nödvändigt att säga mer än det som redan sagts under alla dessa år Cyle identifierare även med ord av Roy Kelly ( vem uppfann den) ska inte användas i signalläge eftersom det kommer att byta toppar hela tiden (ingen gräns i hur många stänger). Så säljer och köperna som finns på diagrammet är bra i efterhand och är inte kommer att vara användbar alls under körtid Tack för kommentarerna. Jag har raffinerat det här systemet och jag erkänner fritt att några av indikatorerna kommer att repaintas särskilt i de lägre tidsramarna. Låt mig göra det klart. Men kom ihåg att det här är ett totalt system och inte hänger på att titta på bara en av indikatorerna. Alla 4 indikatorer fungerar tillsammans som en symfoni för att göra musik. Alene är de svaga men när de är klara är de komplett och gör vacker musik. Så här är hur jag ser och använder de 4 indikatorerna: Först (cykelindikator) är Extreme-indikatorn som ser ut som ett hjärtslag. Detta berättar när prisåtgärden har nått en extremitet och den övergripande rörelsen kan sluta och ändå förändras. Det kan också hjälpa dig genom konsolideringsperioder innan marknaden fortsätter på den banan. Det är mycket kraftfullt men när det används ensamt kan det vara mycket oförutsägbart eftersom det ser ut till extremiteter. Så kom ihåg det. För det andra kommer momentumet stor (SEFC bullbear indikator), detta visar marknadens känsla på prisåtgärder och på vilket sätt marknadsplatsens känsla är på väg. Det här är som booster eller manövrerande raketer. Det stöder eller det kan undertrycka en extremitet. Tredje och följt noga är spänningsindikatorn (goldminer-indikatorn) som berättar om känslan och spänningen i prisåtgärden och hur upphetsad marknaden är att förändras. Det är känslomässigt och irrationellt men jag tycker om det som löv i vinden. vinden kan blåsa en riktning, men ledningen rör sig överallt och följer i allmänhet vindriktningen. Denna indikator verkar som en booster steroid till känslor. För det fjärde är trenden (MTEI Supertrend-indikatorn) det här är vanligtvis den sista som ska ändras vilket indikerar att det finns en ny trend på marknaden som nu har känslan och spänningen att bära prisåtgärden i samma eller olika riktning. Detta är dock inte den avgörande faktorn. En trend kan förändras, men om marknaden inte har spänning eller starka känslor i trendförändringen kommer den riktiga trendförändringen snabbt att förändras. Så där har du det. Så ser jag alla 4 indikatorer. Bara de är trevliga men tillsammans kan de ge dig en kraftfull och tillförlitlig marknadsstrategi för inresa och utgång i din övergripande valutahandelstrategi. P. S. Tips. När jag lägger en order och nått 20 pips flyttar jag mitt stopp 3 pips framför min orderposition. På det sättet gör jag alltid lite pengar om marknaden rör sig mot mig. Jag bifogar ett exempel från idag. Jag har en programmeringsfråga. Det är möjligt att införliva en dynamisk StopLoss-struktur för EA kontra att bara ha ett slutstopp. Vad jag menar med dynamiskt är att EA kommer att ändra StopLoss baserat på en uppsättning villkor och flytta stopplösen till poäng baserat på förändringar i progressionen av en order kontra bara flytta fästingar som priset rör sig. Anledningen till att jag frågar detta är att vi alla vet att ebb och flöde av marknaden rör sig upp och ner. Jag vill att StopLoss ska beable att (a) skydda varje order från att någonsin vara en förlustordning medan (b) anpassa sig för att maximera full rörelse av en prisåtgärd för att maximera vinsten vid och tolka tillståndsförändringen jämfört med att bara hita ett efterföljande stopp. utvärderare: Jag har en programmeringsfråga. Det är möjligt att införliva en dynamisk StopLoss-struktur för EA kontra att bara ha ett slutstopp. Vad jag menar med dynamiskt är att EA kommer att ändra StopLoss baserat på en uppsättning villkor och flytta stopplösen till poäng baserat på förändringar i progressionen av en order kontra bara flytta fästingar som priset rör sig. Anledningen till att jag frågar detta är att vi alla vet att ebb och flöde av marknaden rör sig upp och ner. Jag vill att StopLoss ska beable att (a) skydda varje order från att någonsin vara en förlustordning medan (b) anpassa sig för att maximera full rörelse av en prisåtgärd för att maximera vinsten vid och tolka tillståndsförändringen jämfört med att bara hita ett efterföljande stopp. Ljud så självsäker dude, jag har använt det här systemet för länge sedan med exakt mall som du använder och till och med använder 2 cykelidentifierare med högre inställning för att bekräfta den stora vändpunkten. Ja, det kommer att fungera fantastiskt i demokonto som kommer att producera en mycket romantisk rytm utan påverkan av känslan. Jag vågar slå om du vågar använda systemet i livehandel, speciellt när vändpunkten eller vändpunkten ändras hela tiden. Alla känslor kommer till dig, eftersom du kommer att förlora din självsäkerhet drastiskt med detta system. Men om du vet att du ska leka med SEFC10-knuten, kommer det att producera en mycket bra musik som min vän kallar det så nära helig gral. Jag brukar fortfarande använda SEFC 10 till nu. Se diagrammet. Tranding för 1 månad sedan FOREIGN EXCHANGE RESERVE MÅSTE DU VETA 2 månader sedan HITTA DIN HANDELSSTIL 2 månader sedan SOCIAL MEDIA OCH FOREX MARKNADEN 3 månader sedan TRANSLATE MICROECONOMICS MARKNADEN I VALUTAHANDEL 3 månader sedan TOP FOREX TRADERS STATISTICS 5 månader sedan STOCK MARKET SPECULATION 5 månader sedan Tre enkla regler för vinnande handlare 6 månader sedan Grunderna och typer av mesoteliom advokatbyrå 6 månader sedan Sälj livränta betalningar 124124 Steg för steg Formel 6 månader sedan Sälj Annuity Payments Steg av Steg Formel 7 månader sedan HUR DU TRÄDAR FOREX PÅ NYHETER FRISLÄPPANDE 7 månader sedan Vilka är de bästa Forex Robotsna 7 månader sedan ALLA FAMILJ MEDLEMN FÖRÄLSKELSE FOREX 8 månader sedan BLACK GOLD TRADING 8 månader sedan Introduktion till utländsk valuta 124 Forex 8 månader sedan Introduktion till utländska byta valutor 9 månader sedan FOREX MARKNAD 124 UTREGISKA BYGGMARKNADEN 9 månader sedan FOREX MARKNAD FÖR UTGÅNGSMARKNAD 9 månader sedan Free Online Forex Trading Syste Fröken. Enkla tillvägagångssätt för Noobs 9 månader sedan Big Ben Strategi 124-dagars Forex Trading Guide 9 månader sedan Forex Trading Guide för Big Ben-strategin 9 månader sedan Egenskaper för god automatisk Forex trading Software 10 månader sedan Automatiserad Forex Trading System: Trust eller inte för 10 månader sedan Vilka funktioner Forex Autopilot Trading Platform System ska ha 10 månader sedan Hur man väljer ett korrekt Forex Trading System 10 månader sedan Hur man uppnår den bästa Forex Trading Strategy 10 månader sedan Importera Amibroker data 124 aktiekurser data eller meta lager data 10 månader sedan Importera Amibroker data aktiekurser data eller meta lager data 10 månader sedan Hur man ställer in amibroker databas för 11 månader sedan WMA Band med Förklara AFL för Amibroker Göra vinst snabbt med Forex Marknadscykel identifieringsvåg Ingångsindikator systemcykel identifieringsvåg Ingångssystem är främst en trend - momentum följande system utformat för handel Forex marknaden. Metoderna som används med detta system är kraftfulla och effektiva. Genom cykelidentifieringsvåg Ingångssystem kommer du att slappna av och se var priset går. Systemet använder olika indikatorer för att identifiera den stora trenden och visa dig de bästa entryexit-punkterna. Systemet är också utrustat med kraftfulla stöd - och motståndsindikatorer med bandområde som väl används för att placera stoppförluster och mål. Använd tidsram H30 eller högre för att få bästa resultat för det. Vi föredrar alltid tidsram H4. Du kan också använda ditt handelssystem i H4. Pengar som gör snabba regler är att se som om du är en tiger. Så vänta och se och gör det du inte vill skynda på. Valuta parar vad du använder av det här systemet: Varje par. Alla par fungerar bra med Swing n power systemthis system. cykelidentifierare visar dig det sista ögonblicket av trenden omvänd och våginmatning visar dig var du kan ta den. visa bilden. Sälj Signal visa bilden. Stoppar amp Mål för stopp och mål skulle använda supportresistance levelsareas indikatorer eller band av polynom regressionen. Å andra sidan föredrar vi alltid 2-6 pengar förvaltning verktyg. Använd det för att skapa din vinst maximera.

No comments:

Post a Comment