Saturday 9 December 2017

Forex strategi hemligheter inloggning


Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prisåtgärdsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forex-strategi Varför skulle du vilja handla som dessa Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla min Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de löper nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? Min Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte någon av de mycket oväntade nyheterna, som är ganska sällsynt, var några. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och asiatisk session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys Primärt använder jag två former av Price Action Analysis: Support and Resistance lines. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka återställningsuppställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Handelsstrategins mål och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prisåtgärder säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket höga nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapporten, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar för Forex. Avancerade Forex Strategier som faktiskt fungerar även för nybörjare Sluta vara din egen värsta fiende. Är du trött på att inte kunna generera konsekventa veckovisa resultat i Forex Testade allt men ingenting verkar fungera Tja, du är inte ensam Den goda nyheten är: du har (utan tvekan) hittat Best Forex Strategies hemsida som har alla avancerade strategier som du någonsin behöver Och vi kommer att leverera nya strategier direkt till din inkorg Registrera dig idag för att få en kraftfull 5-minuters scalping-strategi som levereras direkt till din inkorg. Den hemliga till Forex kan jag säga dig en hemlighet Det finns en hemlighet mot Forex Jag hör ganska ofta att människor har hittat en 8220Secret till Forex8221 eller att de kan vara extremt lönsamma från denna 8220En konstiga trick8221. Jag har hört det gång på gång, men ingen 8220trick8221 som jag någonsin har testat har levt upp till sina påståenden (vad sägs om dig) Nu kunde jag prata ett tag om varför dessa tricks inte fungerar, men det är en annan artikel för en annan dag. Denna artikel är att berätta för dig att, ironiskt nog, tror jag att det finns en hemlighet mot Forex. Jag tror att det här konstiga tricket har potential att göra dig rich8230. Tricket är detta: Inte att köpa i trick. Det finns redan en stor majoritet av näringsidkare som försöker 8220exploit8221 dessa knep på marknaden och förlorar pengar. När vi hoppar på bandwagon och faller in i den här idén att vi kan använda en hemlighet för att få omedelbar rikhet, lägger vi oss bara till gruppen som är lätt att dra nytta av DUMB-pengarna. Vi blir en del av buntet av människor som bara lämnar sina pengar till de få procent som gör pengar i det här spelet. Förresten, om någon hittade ett lur till Forex som skulle kunna göra dem så galen pengar, tror du att de skulle sälja det till dig för hundra dollar, jag tror inte det. Det är inte att säga att folk som säljer system är alla bedrägerier, men om någon säger att du kan dubbla ditt konto varje månad (eller varje dag i vissa fall) måste du springa. Att hålla sig borta från galna påståenden och svarta lådsystem kommer att spara pengar genom att inte köpa produkterna och inte förlora dina pengar att handla med dem. Återigen är det bra att ha dina konton som handlas med automatiserade system, och det kan vara mycket lönsamt för dig, men du vill att de ska vara automatiserade system som bygger på riktiga, fasta strategier och inte tricks som försöker dra nytta av marknaden och inte försöker försöka strategier att göra 100 per month8230 Hemligheten med Forex trading är att sluta försöka lura it8211You can8217t. Om vi ​​spenderade mindre tid på att försöka hitta ett smutthål på marknaden, och mer tid på att studera marknaderna, gör en noggrann analys och fullbordar vår strategi för pengarhantering tror jag att vi skulle vara mycket bättre. Och jag skulle verkligen vilja ta en stund här för att fråga dig att dela den här artikeln med Facebook, Twitter, LinkedIN eller vad du än använder (kanske till och med e-post) eftersom jag tycker att det är verkligen viktigt för alla kämpande handlare att förstå vad jag pratar om om i den här artikeln. Så om du inte tar en stund att göra det, skulle jag uppskatta det 8230. Tillbaka till tricket du behöver veta i Forex Jag har inte ett problem med att bli rik från handel Jag har bara ett problem när folk säger att det är 8220 enkelt och quick8221. Ingen som jag någonsin har träffat har tjänat tillräckligt med pengar för att bli ansedd rik och sa att det var enkelt eller snabbt. Nick från Forex4noobs talar om att bli rik långsam i en av hans artiklar. Han gör några riktigt bra poäng och bekräftar några av de saker jag pratar om i den här artikeln. En bra sak säger Nick att han tycker att det är väldigt dumt när folk ger upp på Forex eftersom det tar tid och ansträngning, för varje karriär du vill lyckas med kommer att ta massor av tid och ansträngning. Min utmaning för dig är att titta på Forex som en karriär härifrån. Det kanske inte är din enda inkomstkälla, men det kräver fortfarande att du lägger tid och ansträngning på att långsamt röra sig upp i ledningarna. Här är situationen jag vill att du ska tänka på: Ditt handelskonto är ditt företag, och du, som den enskilda näringsidkaren, är en ny anställd till ditt företag. År 1: Du gör många misstag. Du gör några dollar under hela året, men totalt sett kostar du affärspengarna. År 2: Du börjar arbeta extra timmar för att verkligen bli bra på vad du gör. Fortfarande misstag, men mindre av dem. Din löneökning ökar något, och du är i princip en jämn tillgång till verksamheten. År 3: Nu har du en ganska bra uppfattning om vad detta kräver. Du spenderar mer tid planering och studerar så att du kan utföra bättre. Naturligtvis, jämfört med proffsen på ditt område, betraktas du som en rookie, men åtminstone i år har du hjälpt ditt företag att komma över break-even-punkten med en liten marginal. År 4: Detta år kommer att bli ditt år. Du förstår vad som krävs. Du har strömlinjeformat din process, skar lite onödiga utgifter (det skulle vara några foolishbad-affärer) och vet verkligen hur du ska utföra när tiden kommer. Om du inte brukar lyckas så mycket, tenderar du att ge upp några potentiella vinster för ditt företag här och där, men du hjälper definitivt verksamheten att bli lönsam. År 5: Du anser dig själv upplevd. Du har gått mycket, och du vet hur du hanterar dig själv. Du kommer till den punkt där det faktiskt tar dig mycket mindre tid än det brukade, för att göra mycket mer än du brukade. Naturligtvis, nu när du har mer ansvar, kommer dina misstag faktiskt att kosta dig mer pengar, men det är okej eftersom dina dagliga framgångar gör dig mycket mer också. År 6 och därefter: Du gjorde det Du är nu i princip på farthållare. Du har fortfarande ett tag innan du kan gå i pension, men saker är enkla för dig och att tjäna pengar är bara en process. Om vi ​​skulle kunna tänka så, skulle vi vara mycket stabilare i vår handel, tror du för mig, och förmodligen du också, det är svårt att fokusera långsiktigt när det gäller Forex, men jag förstår att den riktiga rikedom görs med tiden till sin fördel. Till exempel, om du kan dubbla ditt konto varje år8211 istället för varje månad, kan du visa de pengar du skulle ha efter en 60 år lång karriär. Att ge dig en ledtråd Om du hade ett konto på 10 tusen dollar och fördubblat ditt konto varje år i 60 år, skulle du vara den rikaste personen på jorden. Så, låt mig uppmuntra dig att fokusera på lång sikt. Jag förstår att med finanser vill vi ha det just nu, och vi kan till och med behöva det just nu, men försöker att leva ett litet konto är en väldigt farlig sak att göra. Ett litet konto kan växa och ge dig slutlig inkomst, men det måste vara en långsiktig process precis som en karriär inom något annat område. Vänligen lämna en kommentar med dina tankar och åsikter och följ mig på Twitter Det bör finnas en lag som utnyttjar nya handlare. En av de stora exploaterna lovar cirka 85 vinnande affärer och erbjuder dig en ad8221vantage8221 för 5000. Du inser snart att det bara är en del av det eftersom du måste köpa signalerna varje månad och de är vanligtvis värdelösa. På den tiden i din karriär kan du inte ens följa dem och inse att du kan vara rätt 85 av tiden och ändå förlora pengar. Jag tror att du kommer att göra ett bra jobb om du förhindrar att nybörjare utnyttjas. Jag tycker att människor som dessa borde åtalas. Att prata med erfarenhet ger en hel del mening 8211 slösa inte bort din egen värdefulla tid och ansträngning i alla 8220nästa stora idéer8221 som erbjuds dagligen på internet. Koncentrera på din egen handel och göra nästa stora idé att lära sig att handla framgångsrikt och tryggt på marknaden. Det fungerar. Nathan, jag köper in för att bli rik långsam. Du verkar föreslå i den här artikeln att man behöver ungefär 6 år för att bli framgångsrik. Är det rätt? Jag tillbringade 6 år på universitetet för att bli ingenjör och arbeta som ingenjör i cirka 35 år för regeringen. Så måste jag ge upp ett hopp på grundval av att jag inte kunde göra den branta inlärningskurvan. De flesta av de eftersökande handlarna är förmodligen i 30-årsåldern eller över och med en genomsnittlig livslängd på 75 år är det osannolikt att de har 60 år för att fördubbla pengarna Jag är på mitt tredje år på valutahandel och jag tror att vad Nathan skrev i den här artikeln är riktigt korrekt. Jag känner att det vid mitt 4 år börjar jag hämta lite pengar :-)) 8230. Även om jag nyligen upptäckte din webbplats kommer jag att vara en bra följare. Tack Nathan. Hej Jeff, tack så mycket för att du läser och delar ett bra personligt exempel, jag kan inte berätta för dig hur uppskattat det är att höra från någon som har varit där och gjort det. Gruva och rädsla är verkligen fienden, och de måste övervinnas av realistiska förväntningar och förtroendet för en bra handelsplan. Tack igen Hej, tack för kommentaren Hej Abdul, tack för att du läste och lämnade en så bra kommentar, uppskattar jag det. Du har mycket rätt, erfarenhet, utbilda dig själv och speciellt uthållighet är så viktigt i det här spelet. Fortsätt att utbilda dig själv och öva och vara ihållande, Abdul och lycka till i din handel. Tack så mycket för att du lämnar dina tankar och läser jag uppskattar det mycket. Öva och utbilda dig själv är så kritisk för långsiktig framgång. Tack Casey för konturen du skrev för att vi skulle läsa. Det hjälper mig att hålla grunden i vad vi kan förvänta oss och hjälper oss att uppmuntra oss att inte ge upp våra Forex Ideals. Tack så mycket. Bra artikel. Det finns inget annat än sanningen i den här artikeln. Jag är i 3: e. år av handel nu och jag är nu i exakt samma position som nämns i artikeln. Men det enda bra jag gjorde var det i min 1.2 år. Jag handlade bara om demo. Även om jag fortfarande förlorade några hundra dollar när jag började handla livet, men det var okej. Jag vet nu att de saker som skiljer de framgångsrika handlarna och den icke framgångsrika är experien, persistensen och fortsätter learning. Thank you Nathan. ja jag tycker att det här är dött, det tar allt tid och övning och utbildning Tack för att du läste och lämnade den stora kommentaren Du har rätt i allt du sa Att bli rik jobbar långsamt för mig Hej Robert, tack så mycket för att läsa och lämna sådana typiska kommentarer. Det är så fantastiskt att jag hör alla de snälla sakerna du och andra handlare säger att det är väldigt uppmuntrande i vår strävan att hjälpa handlare. Jag kunde inte hålla med varje sak du sa om tålamod och arbete. Jag är också så glad att du inte gav upp och är nu en framgångsrik näringsidkare. Det vittnesbördet är varför vi är här Lycka till och fortsätt att ta tag i dessa pips, Robert Hey Antonio, tack för att du läste och lämnade några bra råd till andra. Långsam och stadig verkligen vinner loppet Fortsätt att vara konsekvent och smart, Antonio Hej Helen, tack för att du läste och lämnade kommentaren. Ja, jag är glad att se att du har uthållighet så här långt och jag vill uppmuntra dig att fortsätta. Discipline is a MÅSTE Låt den handel du vill komma till dig och hålla sig till strikta förvaltningsregler och det kommer att gå långt. Därifrån handlar det om övning. Lycka till, Helen, fortsätt kämpa Hej Eric, tack för att du läste och lämna vänliga kommentarer. Det är roligt att Casey sa det, hade jag ingen aning om. Men jag är glad att han och jag är på samma sida. Tack igen för att läsa och lycka till i din handel och tålamod Hi Rick. Du har rätt på spänningen i handel, men kom ihåg att använda en solid plan och förvaltning så att du kan lyckas. Återstår disciplin och don8217t ge upp Hej Bert, tack för att du läste. Mycket bra visdom också. De lönsamma Forex-handlarna är definitivt outliers med tanke på den låga andelen lönsamma detaljhandeln. Jag kommer säkert att titta in i boken. Tack Hej, se vem som läser en av mina artiklar Tack Robert Värderar det Hej Bryan, ja, en dollarkollaps skulle givetvis ha enorma konsekvenser för Forex eftersom det är den mest omsatta valutan. Men den mest uppenbara påverkan kommer att vara att vi alla med amerikanska konton kommer att handla för att tjäna pengar som är värt någonting när vi stänger en handel. Tack för att du läste och delade dina tankar. Du har rätt, många människor kommer att spela i stället för att försöka producera långsiktiga konsekventa vinster. Att ha fel tänkesätt kommer att besegra dig innan du börjar. Tack så mycket för att du läste och dela, jag kan inte berätta för dig hur mycket jag uppskattar det Och du kunde inte vara mer korrekt i ditt råd om att spendera tid i tålamod och disciplin Tack för att du läste och lämnade en kommentar, Collin, jag uppskattar det mycket . Jag är glad att höra att du håller fast vid det genom åren. Uthållighet är verkligen den viktigaste ingrediensen för långsiktig framgång. Tack för de vänliga kommentarerna, Anthony. Jag uppskattar att du läser och lämnar dina tankar. Du är verkligen rätt om att handel är en process, speciellt mentalt helt korrekt. För dig nybörjare som kommer in i denna verksamhet med felaktig tro på att bli rik snabbt, kommer det att spara mycket tid och pengar om du lär dig tidigt att du inte kan lura marknaden. Du kan göra det en eller två gånger och dubbla ditt konto, men du kan inte göra det konsekvent. Marknaden kommer att komma ikapp med dig och straffa dig allvarligt. Det finns ingen genväg utanför spelreglerna och blir långsamt rika. Bra artikel. Sant, David. Liksom i någon karriär, om man arbetar tillräckligt hårt, kan han uppnå långt mer än den genomsnittliga personen i sitt fält. Tack för att du läste och lämna en kommentar. Tack så mycket för att du läste och lämnade en så bra kommentar. Jag uppskattar verkligen stöd och uppmuntran till andra handlare. Grattis på ditt tålamod och framgång också. Mycket bra poäng här8230.but År 6 kan bli År 1 om en person har rätt 8220mind set8221. wonderfull artikel. Att vara jag är i det tredje året kan jag intyga att varje ord här är sant för knappen. Du nybörjare, Hang in där, låt inte några misstag förstöra din handel, fortsätt att fortsätta, du kommer alltid att skörda belöningarna för 8220patience8221. Herman G. Tack Fafran. Uppmuntras Med tiden och arbetet kan du lyckas Tack John Tack vare kommentaren mycket Tack för att du läste och lämnade en kommentar. Jag hör vad du säger om tidtabellen och jag tror det. Precis som i någon annan karriär, kommer vissa att ta 5 år, men de som arbetar som galen kan uppnå lönsamhet på mycket mindre tid. Tack igen för din kommentar. Jag håller helt med dig Ett bra arbete du har gjort här. Jag uppskattar verkligen det. Jag uppmuntras, det har varit kamp som vill göra det på kort tid. Tack för din tid. Fafran Tack för dina artiklar tycker jag verkligen om dem. FORTSÄTT SÅ. Bra artikel Nathan och något som nybörjare bör ägna stor uppmärksamhet åt. Jag håller med allt du säger utom tidtabellen. Även om det är sant, tar det bara bara ett år eller mindre om du är villig att jobba på det, studera, öva, uppmärksamma bra handlare som Michael Storm, Casey Stubbs, Tim Black och andra bra handlare. Men jag kommer att vara glad att vidarebefordra den verkliga hemligheten eller 8220HOLY GRAIL8221 som det ofta kallas. Om du vill vara en framgångsrik näringsidkare och göra pips, sätt detta ett ord någonstans i ditt handelsrum där du kan se den hela tiden. Börja varje dag genom att säga det 3 gånger UT LOUD Mycket sant. Konsistens ger excellens.

No comments:

Post a Comment